Sytha's 2.0 Spijkergoed

Sytha's Spjkergoed is een kledingwinkel in Delfzijl die gespecialiseerd zijn in spijkerbroeken. Voor mannen en vrouwen hebben ze een ruime keuze aan kleding, de winkel zelf is heel sfeervol ingericht. Moeder en dochter zijn samen deze winkel begonnen, ze heten beide ook Sytha vandaar hun bedrijfsnaam: Sytha's 2.0 Spijkergoed. Nog een heel leuk weetje: Heb je een leuke spijkerbroek uitgekozen? En moet de broek wat ingenomen worden? Laat uw spijkerbroek dan innemen door Maria. Dit doet ze allemaal op de oude naaimachine die in de winkel staat.


Buitenbord posters

Om verschillende aanbiedingen en producten uit te lichten hebben ze voor buiten een drieluik stoepbord. Voor de stoepbord mocht ik 3 verschillende posters ontwerpen; omdat ze al wel een huisstijl hebben heb ik daar mee verder gewerkt. Wat terug moest komen in de posters is natuurlijk spijkergoed en in de winkel hebben ze verschillende uitingen op craft papier. Met deze twee elementen ben ik bezig gegaan, omdat ze nog geen aanbiedingen hadden; heb ik zelf eerst een fictieve aanbieding en producten verzonnen. 

 

Na het ontwerpen hebben we samen besproken wat ze er van vonden, kleine aanpassing en het was helemaal zoals ze het wouden. Inmiddels hebben we de posters zoals ze die graag wouden, zie hieronder de drie verschillende posters.


Social media

Om duidelijk te zien op social media van wie de uiting is, is het het handig om een standaard layout te hebben. Voor Sytha's heb ik ook een standaard layout gemaakt voor social media, hierin kunnen ze foto's plaatsen om outfits te laten zien of wat in de aanbieding is.


Spijkergoedkoopweken

Veel kleding winkels hebben nu mid season sale maar Sytha's Spijkergoed doet aan Spijkergoedkoopweken. Korting op alles wat je in de winkel ziet met een rood vlaggetje. Voor zowel heren als dames hebben ze diverse artikelen toegevoegd aan de 1e editie van de Spijkergoedkoopweken. Voor Spijkergoedkoopweken heb ik verschillende uitingen ontworpen; voor social media, A1 buitenbord posters, A4 signing voor in de winkel en een advertentie voor in de plaatselijke krant.


Website

Om zoveel mogelijk informatie kwijt te kunnen, is een website de beste oplossing. Zo heb ik de website compleet vormgegeven. Het doel van de website was om de klanten Sytha 2.0 Spijkergoed beter te leren kennen, zo hebben ik verschillende pagina's gemaakt waar ze zich zelf voorstellen. Zo vertellen ze wie ze zijn, wat ze graag doen in hun vrije tijd en andere leuke weetjes. Ook hebben we er voor gekozen om de merken die ze verkopen er op te zetten, bij ieder merk een informatieve tekst wat het merk inhoud en waarom ze gekozen hebben voor het merk. In de gehele website wordt gebruik gemaakt van eigen foto's, deze zijn door Sytha's zelf gemaakt maar ook hebben we eerder al een fotosessie gehouden. Nieuwsgierig geworden? Neem dan een kijkje op de website.